reklama

Návrat.

Návrat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja viem aký je tvoj pocit,kedˇniekoho strácaš,

nemôžem pozrieť na teba,

hnedˇslza ľútosti líca mi zmáča.

Chcela by som vedieť srdcu rozkázať

nech ľúbi ťa ako na začiatku,

nechce ma však poslúchať,

ba sa mi smeje na oplátku.

Rozplynula sa moja veľká láska k tebe,

ako cigaretový dym,

došlo ti neskoro čo všetko strácaš

a zrazu nevieš,čo s tým.

Vyzliekla som sa celá,lebo som v teba verila,

odhalila celkom všetko,aj dušu,

čo z lásky ti život zverila.

Tú lásku rozbil si ako kryštáľovú vázu,

z nej zostali iba crepy

túžiš ju zlepiť aj napriek tomu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že nebude ako predtým.

Tvoje dávne slová rozpadli sa v prach,

snažím sa ti znova veriť,

no mám z toho strach.

Pavučinou opriadol už niekdajší náš sen,

života sa preto pýtam,či zas veriť smiem?

Ja viem,že len ty ovplyvníš ako budem žiť,

presviedčaš ma nech to skúsim

znova s tebou byť.

Priznal si mi tichým plačom,vraj nechceš ma stratiť,

túžiš všetko na začiatok,

ako bolo vrátiť.

Preto prosím ten tvoj smútok nech sa ma už pustí

a väzenské múry nedôvery

svojou silou zrúti.

Skúsim vypľuť čo je vo mne,bolesť neskutočnú,

prekročiť tieň minulosti,

vrátiť lásku večnú...

Anetta Bolechová

Anetta Bolechová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Anett. Láska je všetko najpodstatnejšie v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu