reklama

Všetko pre teba...

Všetko pre teba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Neviem,či dokážem vyznať slovami,čo k tebe cítim.

Ak povieš,vyleziem do neba a tisíc hviezd pre teba chytím.

Kedˇvšak nebudú dosť jasne svietiť,

oslepnem pre teba a pôjdem slnko chytiť.

Ak chceš,stiahnem dúhu za nohy,alebo aj modré z neba,

lebo nadovšetko milujem anjel môj len teba!

Poprosím nebo nech zaprší,ak by si mal umrieť smädom,

a kedˇbudeš mrznúť,zohrejem ťa vlastným telom.

Možno ťa nejaká choroba občas premôže,

dám nežnú pusu ti na pery,čo vyzdravieť pomôže.

Vyčítaj mi z očí čím všetkým pre mňa si,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tým že som ťa v živote stretla,splnili sa mi všetky sny.

Nádherné sú pestré ruže a vôňa jarných kvetov,

tvoj úsmev ma však viacej nadchne,si mojim celým svetom.

Ak náhodou raz budeme žiť v chudobe a biede,

aj tak budem najbohatšia na svete,vdaka tebe.

Kedˇti snádˇnebudem môcť darovať drahý prsteň,

upletiem ho z margarét a tým ti všetko poviem.

Vypijem slzy z tvojich očí,aby si nikdy nesmútil,

túžim ťa hladiť celý život,aby si iba pre mňa žil.

Ak sa ma raz opýtaš,či chcem s tebou zostárnuť

 a vzdať sa svojho mena,

odpoviem ti svoje áno

 a budem najšťastnejšia žena...

Anetta Bolechová

Anetta Bolechová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Anett. Láska je všetko najpodstatnejšie v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu