reklama

Chcem ti byť všetkým...

Chcem ti byť všetkým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Chcela by som byť letným daždom,čo padá ti na telo,

ženou čo ľúbiš,aj tvojim dobrým priateľom.

Motýľom,čo vznáša sa hodiny v povetrí,

pristáť ti do dlane,zostať v nej zopár dní.

Chcem byť aj slzou čo steká na líce,

sviečkou,čo po tme ti do tváre blikoce.

Sfúkni ju drahý,nech noc ťa zahalí,

tajomstvá rozkoše láska nám odhalí.

Túžim byť myšlienkou s ktorou sa pohrávaš,

nádejou života,ktorej sa poddávaš.

Hviezdou,čo nocou ti na cestu zasvieti,

prekrásnou hudbou,ja v ušiach zazniem ti.

Budem krehkou ružou,ktorej chceš privoňať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vôňou čo omámi,nevieš mi odolať...

Som svetlom tvojim,aj nocou tmavou,

i veľmi vzácnou myšlienkou tajnou.

Len chvíľu tvojimi očami vidieť svet,

byť vždy ti na blízku,predstavy krajšej niet.

Túžim byť vodou ktorú piješ,

chcem ti byť všetkým,pokiaľ žiješ.

Tým všetkým láska chcem ti byť,

pokiaľ mi bude srdce byť...

Anetta Bolechová

Anetta Bolechová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Anett. Láska je všetko najpodstatnejšie v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu