reklama

Kde si?

Kde si?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tak povedz kde si?Kde ťa mám hľadať?

Prečo sa skrívaš predomnou?

Nech cesty naše navždy sa stretnú,

hviezdy už prosím nadomnou.

Vedˇnechcem veľa,to iba lásku,

čistú a vzácnu ako soľ,

úprimnosť,úctu,dobrotu krásnu,

nech šíriš ju na vôkol.

Len toľko hladám,v náručí spávať,

byť hladená po vlasoch,

každým dňom šepkaj mi krásne slová,

v ktorých chceš zažiť len nás dvoch.

Budem ti všetkým,po čom si túžil,

ver,nikdy ťa nezradím.

Ak dáš mi srdce,budeš ma ľúbiť,

ja lásku ti oplatím.

Anetta Bolechová

Anetta Bolechová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Anett. Láska je všetko najpodstatnejšie v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu