reklama

Prázdnota.

Prázdnota

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pomôž mi Bože môj,strácam vieru v šťastie,

to čo žijem teraz,sú len kruté straste.

Podviedol ma život,nemám pochýb o tom

modlím sa ti pane,nech rýchlo skončí to.

Ty vieš ako bolí,kedˇniekoho ľúbiš,

ten ti lásku ukradne a hádže ju na kríž.

Klincami tam pribil ma,nech viac nemám únik

z kameňa už srdce mám,nedokážem ľúbiť.

Oklamal ma storako,pod maskou sa skríval,

zato,že ma túžil mať,veľmi dobrým býval.

Slepo veriť chcela som,že nám bude krásne,

na chvíľu aj vyšlo,moje slnko jasné.

Osud ma však v rukách má,nedopraje šťastie,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

poslal mrak mi do výšok,nech to slnko zastrie.

V tej prázdnote musím byť s dušou zatrpknutou,

nemám túžbu dalej žiť s láskou prebodnutou.

Prikril si ma závojom,farbu noci nosím

modlím sa ti každým dňom,oslobodˇma prosím.

život sa mi posmieva,vraví žiť sa musí

i kedˇpocit dávno mám,že sa v ňom len dusím.

Anetta Bolechová

Anetta Bolechová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Anett. Láska je všetko najpodstatnejšie v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu